zaterdag 26 oktober 2013

Halloweentocht in de Posthoornschool

Gisteren, vrijdag 26 oktober, vond de Halloweenwandeltocht plaats rond de Posthoornschool in Wevelgem. Gelukkig waren de weergoden ons gunstig gezind want de regen bleef uit. Als vampier deed ik kinderen, volwassenen en leerkrachten verschieten. Mijn opdracht was om een goocheltruc uit te voeren voor de deelnemers. Wij, de studenten, verzorgden allemaal dus een act tijdens de wandeltocht. De lokale toneelvereniging werd ook ingeschakeld om van de tocht een onvergetelijk moment te maken. Na de tocht kregen we zoveel positieve reacties van de deelnemers en dat deed ons heel veel deugd! Dit vond ik persoonlijk een heel leuk concept zowel voor de kinderen als voor de ouders. De kinderen konden zich volledig inleven tijdens de tocht door zich te gaan verkleden en de volwassenen konden achteraf nog een glaasje drinken in de turnzaal. Hieronder kunnen jullie enkele sfeerbeelden vinden van de Halloweenwandeltocht.

Voor alle foto's klik hier.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten