zaterdag 5 oktober 2013

De eerste schooldag.

Dag allemaal!

Vandaag ga ik jullie wat meer vertellen over mijn eerste dag in de werkplekschool.
's Ochtends om 8u waren we met ons vast groepje van vijf studenten al paraat aan de schoolpoort van de Posthoornschool in Wevelgem.  Spannend! We wisten nog niet wat er ons te wachten stond. Beleefd en wat gespannen bleven we buiten wachten tot Katrien B., onze interne coach, ons vriendelijk verwelkomde. We leerden Katrien, de directeur, de kinderen en natuurlijk de leerkrachten van de school beter kennen. Allemaal enthousiaste toffe mensen!

We kregen een uitgebreide rondleiding in alle lokalen van de school.De directeur toonde ons het werkpleklokaal waar we over de middag kunnen eten, taken maken, ... Het was al snel middag. Ik had ervoor gekozen om op school te eten. De 'pot schafte' stoofvlees met aardappelen en groenten.  Daar heb ik zeker geen spijt van gehad! Lekker!

Na de middag zijn we druk bezig geweest met alle voorbereidingen voor onze muzische voorstelling van Nopjes. We mochten onze voorstelling spelen in een kerk, wat niet zo vanzelfsprekend was! De kerk moest namelijk omgebouwd worden in een 'theater'. De stoelen  in een arenavorm, alle technische voorzieningen testen (zoals de muziek en de micro's), decor klaarzetten, ... We waren er klaar voor!

Mijn eerste dag was er eentje om niet te vergeten! Leuk!

Tot het volgende bericht!

Groetjes Viktor


De leerkrachteningang van de Posthoornschool in Wevelgem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten