zondag 13 oktober 2013

De strapdag

Dag iedereen!

Mijn werkplekschool deed mee met het project van de 'strapdag'. Bijna alle scholen in Vlaanderen doen hier aan mee. Ik vind dit een prachtig initiatief waarbij de kinderen op een bepaalde dag met de fiets (trappen) of te voet (stappen) naar school moeten komen. De 'strapdag' is een combinatie van het woord stappen en trappen. De octopus staat symbool voor dit project (zie filmpje). Om de actie nog wat beter in de verf te zetten hebben ze ook het straplied gemaakt. Dit lied wordt soms afgespeeld in de school. Nu kennen de leerlingen het lied helemaal uit het hoofd! Ik vind het alleen een beetje jammer dat dit project maar één keer per schooljaar wordt georganiseerd. Hieronder vindt u het filmpje met het straplied.

Geniet van het vrolijke liedje!

Viktor

Klik hier voor alle foto's.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten